Пятница, 19.04.2024, 11:16
КОЛИ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ МОЯ ЗОВНІШНІСТЬ? Стати сильнішим і красивим можна. Подивись уважно на себе і оточуючий світ. Кожного дня ти бачиш себе в дзеркалі. Щось тобі подобається в своєму відображенні, а щось хотілось б змінити. Багатьом підліткам може не подобатись їхнє обличчя, волосся, голос, фігура та ін. Досить рідко можна взагалі знайти людину, яка повністю задоволена своєю зовнішністю.
Тобі може бути незручно від своєї зовнішності, але, повір, оточуючі звертають на це набагато менше уваги, аніж ти думаєш. Зовнішність, проблема ваги, швидкий або повільний ріст – все це може стати серйозними випробуваннями в юнацькі роки. Але з часом більшість із цих проблем зникне. І багатьом доведеться змиритись з тим, що хтось може бути кращим. В твоїх силах вміти залишатися завжди самим собою і показати себе виграшно. Тому важливо в розумній мірі цікавитись своєю зовнішністю. Те що може не подобатись тобі, може подобатись іншим і викликати у них захоплення, а навіть і заздрість. Нічого не заважає твоєму волоссю, обличчю, рукам і нігтям бути завжди чистими. Білі зуби, здорові, рожеві ясна зроблять твою посмішку більш привабливою. Правильне харчування і фізичні вправи допоможуть тобі слідкувати за вагою. Крім того завжди можна підібрати фасон одягу і стильну зачіску, які зможуть підкреслити переваги твоєї зовнішності і приховати недоліки. Додай зусилля й фантазію і твоя зовнішність зможе вигідно змінитися. Не забувай про те, що кіно і телепередачі, красиві жінки і «накачані чоловіки» – все це реклама. Саме вони – виробники і рекламодавці, що отримують великі прибутки втискають нас в певні рамки «краси». Їм вигідно, щоб ми купували дорогу косметику для тіла і сиділи на «модних» дієтах. Перед тим як вийти на подіум чи з'явитись на обкладинці журналу над фотомоделлю чи моделлю працює ціла група візажистів, стилістів і косметологів. Далеко не всі виглядають як супермоделі. Пам'ятай! Нікому не дозволяй втиснути себе в чиїсь рамки. Будь по своєму красивим! Стань перед дзеркалом зараз і заглянь собі в очі. Чи симпатичні вони? Що ти в них побачив? Веселі смішинки, чи смуток, чи ще щось, що не можна передати словами? Згадай які очі у твоїх друзів, у однолітків? Чому одні очі тобі подобаються, вони тебе притягують, тобі хочеться познайомитись з цією людиною, а інші, навпаки, відштовхують. Буває й так, що хтось має красиве тіло, обличчя, а погляд - неприємний. Чи захочеться тобі з ним подружитись? Крім того, подумай - більшість твоїх друзів мають прекрасні якості і ти навіть не думаєш про те, як вони виглядають. І ти також маєш чесноти, які здатні затьмарити будь-які фізичні недоліки - і реальні, і надумані.
ЯК УДОСКОНАЛИТИ СВОЮ УВАГУ
ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Рекомендации психолога по общению с подростками:
1. Уметь выслушивать подростка.
2. Незаметно вторгаться в круг его неформальных отношений, постараться изолировать его от лидера группы.
3. Обеспечить возможность занять достойное место в коллективе (через поручения, поощрение малейших успехов, поиск и развитие способностей).
4. Проявлять и подтверждать свое доверие к подростку, доверив ответственное поручение или выступление от лица коллектива.
5. Дать возможность самому подростку шефствовать над младшими с такой же судьбой.
6. Знать состояние здоровья ребенка, замечать признаки утомляемости.
7. На проступок надо реагировать мерой наказания, но наказание должно завершать конфликт, а не создавать его.
8. Общение с подростком должно носить успокаивающий характер.
9. Подход к анализу поведения подростков не должен носить оценочный характер, нужно находить положительные, отрицательные моменты поступков и предлагать альтернативные способы поведения.
10. Формировать нормативность поведения через пример отношения родителей к подростку и друг к другу.
11. Построение учебной деятельности на уроках должно отражать учет индивидуальных отличий, что поможет снизить напряженность учащихся, испытывающих неудовлетворенность по поводу учебных затруднений.
12. Учебная деятельность должна способствовать развитию умений думать абстрактно и гипотетически, должна соответствовать постоянно меняющимся потребностям подростков.
13. Во взаимодействии необходимо избегать чрезмерного физического и психологического давления на подростков.
14. Способствовать пониманию и принятию подростками физических изменений.
15. В повседневной жизни пропагандировать ценность физического здоровья, занятий спорта, правильного питания, необходимости соблюдения личной гигиены.
ПОРАДИ УЧНЯМ
РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ ПО ОРГАНІЦАІЇ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ.
Ваше робоче місце.
Подивіться уважно на своє робоче місце стосовно того, допомагає воно чи заважає.
Зверніть увагу на можливі фактори, які вам заважають при роботі.
Зовнішні фактори, які заважають:
Шум Музика Події, які відбуваються перед вашими вікнами Непрохані та часті гості Розмови людей, які вас оточують Дзвінки Зовнішні фактори можуть дуже відчутно впливати на ефективність засвоєння матеріалу. Подивіться на кожний з них уважно. Не треба їх недооцінювати, особливо тоді, коли приходиться силою заставляти себе вчити, а особливо коли нецікавий матеріал.
Письмовий стіл: Дуже маленький, щоб можна було розкласти увесь необхідний матеріал На ньому дуже багато речей, які не мають відношення до навчання Дуже близько лежать журнали, комікси Знаходиться тільки потрібний матеріал Власного письмового столу немає.
Стілець: Занадто низький або зависокий Зручний для роботи.
Освітлення: Занадто слабке Занадто сильне (сонячне проміння) Достатнє та приємне.
Опалення: Дуже холодно Дуже жарко Приємне.
Мій найкращий робочий час: Зранку Після обіду Увечері Вночі. Оптимальне навчання передбачає не тільки оволодіння великим об’ємом навчального матеріалу, а й вмінням користуватися технічними засобами, які дозволяють зекономити час. Якщо вірно застосовувати принципи психології навчання, то тоді набагато легше сприймається матеріал, а також зберігається.
ПОРАДИ УЧНЯМ ПРО ТЕ, ЯК КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ.
1.Ви запам’ятовуєте краще те, що розумієте. Не вчить нічого механічно напам’ять. Спробуйте те, що ви вчите зрозуміти, зробити власні визначення та узагальнення.
2.Ви запам’ятовуєте краще, якщо вчите частіше та менших об’ємах. Ви вчитеся успішніше, якщо не пізніше чим через день вчите матеріал, а потім з подвоєними інтервалами повторюєте так довго, поки не зможете задовільно відтворити його. Чому так? Тому, що зразу ж повторити матеріал, який ви тільки но вивчили не є ефективним, бо витрачається дуже багато часу.
3.Ви засвоюєте матеріал краще, якщо постійно проговорюєте його вголос.
4.Ви запам’ятовуєте щось краще, якщо повторюєте це ціле, ніж тоді, як ділите його на частини і кожну засвоюєте окремо.
5.Позитивне налаштування стимулює запам’ятовування. Ви можете посилити віру в свою пам’ ять, якщо будете постійно говорити: «З кожним днем я згадую все краще і краще». Якщо ви навіюєте собі, що у вас погана пам’ять, що ви не можете нічого запам’ятати, що ви постійно забуваєте, то ваша пам’ять отримує якби установку і дійсно погано працює.
6.Висока мотивація навчальної діяльності також позитивно впливає на стан пам’яті. Якщо ви цікавитеся тим, що вивчаєте, то ви запам’ятовуєте набагато краще.
7.Ви засвоюєте швидше і на довше зберігаєте матеріал, якщо регулярно робите невеликі перерви. Найбільш оптимально через кожні півгодини робити перерву на 2-3 хвилини, під час якої можна потягнутися, пройтися тощо. Приблизно через 1 годину занять треба зробити більш тривалу паузу, близько 5-7 хвилин, під час якої можна попити. Після 2 годин роботи треба відпочивати від 20 до 30 хвилин.
ЯК КРАЩЕ ЗАПАМ’ЯТАТИ:
1. Ви запам’ятаєте краще те, що зрозумієте. Прагніть зрозуміти те, що ви вчите та знайти власні визначення. 2. Вивчайте матеріал частіше, але в невеликих об’ємах. 3. Промовляйте вивчене вголос. 4. Повторюйте вивчений матеріал як одне ціле, а не діліть його на частини, щоб засвоїти кожну окремо. 5. Регулярно робіть маленькі перерви. Найбільш оптимальна перерва 5 хвилин через кожні півгодини. Через 1 годину занять треба зробити паузу більш тривалу. Пам’ятка для батьків та дітей Як не стати об’єктом злочинних зазіхань
Шановні друзі! Увечері, по можливості, не ходить по одинці. Коли все-таки треба пізно повертатися, зателефонуйте рідним чи знайомих, щоб вони зустріли вас у під’їзді, поблизу будинку чи на зупинці. Уникайте безлюдних, неосвітлених місць. Коли на вас напали, голосно кличте на допомогу. Сідаючи в таксі чи випадковий автомобіль, зверніть увагу на його номерний знак. Не показуйте водію, що у вас в гаманці значна сума грошей. Не давайте хуліганам спровокувати себе. Уникайте зневажливих висловлювань на їх адресу. Залишайтеся спокійним, об’єктивним та виваженим. Для самооборони користуйтеся засобами, що містять речовини, які подразнюють очі та дихальні шляхи, але пам’ятайте, що застосувати їх треба з урахуванням вітру і лише у великих приміщеннях.
НАВЧІТЬ ДІТЕЙ БЕЗПЕКИ Не забувайте, відправляючи дітей на вулицю чи залишаючи їх самих удома, нагадати їм про елементарні заходи безпеки, щоб уберегтися від злочину і самим не вчинити чогось протиправного. Не давайте дітям великі суми грошей, золоті речі. Завжди цікавтеся, з ким дружить ваша дитина, де проводить вільний час, особливо вечорами.
Дітям слід:
ТЕЛЕФОН ДОВІРИ 3-23-09 Енергодарський МВ УМВС України в Запорізькій області
Для батьків СТРЕС Стрес - невід’ємна частина сучасного життя. Його свого часу переживає кожна людина. Та якщо людина доросла, є надія, що вона подолає стрес швидко і без наслідків. Набагато складніше, коли зі стресом стикається дитина. У дітей стрес виникає під час зіткнення з чимось новим, і тому через відсутність досвіду вони не в змозі з ним боротися. Сам механізм дитячого стресу полягає в тому, що щось зовнішнє, невідоме насильно приходить в життя дитини, починає у вигляді спогадів чи страхів переслідувати її. Без допомоги батьків, а часто і професійного психолога дитині неможливо подолати стрес. Необхідно підтримати дитину і дати зрозуміти, що підліток може приходити зі своїми проблемами додому. Тим паче, проблеми не вирішуються швидко і легко. Виховання підлітка займає набагато більше часу, ніж дитини початкової школи. У старшокласників свої проблеми . Напруження позначається на успішності і суперечливості поведінки. У старших підлітків стресові ситуації проявляються порушенням режиму харчування, курінням або зловживанням алкоголем. · Якщо причиною стресу є перегляд шокуючих телепрограм, то наслідком може стати жорстокість і цинізм, прагнення завдавати болю собі і оточуючим. · Якщо причиною стресу є насилля, то наслідком може стати замкненість дитини і проблеми із психікою. · В особливо тяжких випадках стрес може призвести до затримки або навіть зупинки психічного розвитку. Така людина ніколи не зможе позбутися психологічної травми, ніколи не подорослішає. · Після пережитого стресу у дитини можуть виникнути серцеві та інфекційні захворювання, виразка шлунка. · Стрес у дітей може призвести до неврозу. · Діти, які пережили стрес, схильні набути хронічних захворювань: астму, цукровий діабет. На жаль, стресові ситуації неминучі в житті кожної людини. Але можна згладити негативний вплив стресу, правильно виховавши дитину і допомагаючи їй долати життєві труднощі. Наступні рекомендації допоможуть уникнути стресів вашим дітям. Та без вашої допомоги зробити це буде неможливо. 1. Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів. 2. Не підганяйте дитину. Розрахувати час – це ваш обов’язок. Якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає. 3. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили. 4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів. 5. Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу питань, дайте їй розслабитись. 6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже. 7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши, не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно. 8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години. 9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв. 10. Під час спілкування з дитиною не вживайте умовностей : «Якщо ти будеш добре вчитися , то…» 11. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини. 12. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова « не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині. 13. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі. 14. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтесь із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного 15. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. 16. Знайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них. 17. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізувати, наклеювати, ліпити. 18. Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу. 19. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хвилин. 20. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці. 21. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими!
Як батькам знайти спільну мову з підлітком. Причини агресії
Сприйняття світу дитиною, при всій її своєрідності, - це не що інше, як відображення сприйняття її самої оточуючими дорослими.
|