Суббота, 20.04.2024, 00:56
ЛІТЕРАТУРНА ВІТАЛЬНЯ
Гурток «Літературна вітальня» направлений арсеналом своїх засобів на виховання моральних рис поетичної особистості. Процес формування поетичної особистості – явище багатогранне і не може бути визначено одним критерієм, який би давав результат навчально-пізнавального процесу в усіх видах та напрямках. Для цих цілей розроблений цілий комплекс критеріїв, котрий вказує на якісний рівень запланованого результату на заняттях з поетики та естетики художнього твору. Першим критерієм оцінки умінь та навичок старшокласників є критерій підбору варіанту твору, який передбачає використання вже існуючих у учнів умінь та навичок. Другим є – критерій вибору жанру твору, який передбачає перевірку надбаних на заняттях умінь і навичок. Третім є – використання вміння та навичок самостійного виділення головних акцентів вибраного твору, аналіз твору та його подання декламуванням. Гурток розрахований на заняття з учнями 8-11 класів. Групи гуртка комплектуються за умовою добровільного бажання учнів займатися поглибленим засвоєнням знань з теорії літератури, які сприяють формуванню творчої особистості, здатної аналізувати художній твір, насолоджуватися поетичним словом та удосконалити свої спроби вираження думок у віршах. У групі займається 10-15 вихованців. В процесі навчання поєднується групова та індивідуальна робота. Освітній процес будується відповідно до вікових та психологічних можливостей дітей. Форми проведення занять – уроки різних типів. Заплановано впровадження нових інформаційних технологій, уроки за деякими темами проходять в комп`ютерному класі. Загальні завдання: - вчити учнів самостійно вибудовувати власний виступ; - випробовувати на практиці отримані знання з теорії літератури, враховуючи власний комунікативний досвід. - формувати поетичну особистість. Вчити: - будувати інтонаційну схему, виходячи з жанру твору; - будувати мімічний образ; - вміло користуватися мовою жестів; - слідкувати за реакцією слухачів,за виразом їхніх облич, поведінкою; - використовувати прямі звертання до аудиторії, риторичні питання; - запрошувати слухачів до обговорення запропонованого твору, полеміки. Формувати:
Виховувати: - впевненість у собі, вміння виступати на сцені, вміння вести діалог зі слухачами та обговорення твору, поважне ставлення до товаришів, педагогів. Керівник гуртка Рубінська Н.П.
|